بـــــــــــدون اســـــــــــــــــــــم

ویژگی های ایرانی اصیل


در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید


هیچکس عصبانی نیست


سوار بر اسب نیست


هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید


در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.


این ادب اصیل ایرانی است:


نجابت


قدرت


احترام


مهربانی


خوشرویی

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:45---12 آبان 1393
امــــروز
به پـایـان می رسـد
از فردا برایــم چیزی نگــو !
مــن نمی گــویم ” فردا روز دیــگری ست ”
فقــط می گــویم
” تو روز دیــگری هســتی ”
تــو…
فردایــی
همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:57---25 مهر 1393
این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت
خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت12:37---24 مهر 1393
عالی تزر از این وب کی دیده؟
من که ندیدم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت12:36---24 مهر 1393
مدتـــهاســـت
دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد
تــو بیـــــــا
مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن…
.


دهیوپت ونداد
ساعت16:38---23 مهر 1393
سلام
ممنون که به من سر زدی آبجی منم نامردی نکردم بهت سر زدم
بابت وبلاگتم تبریک میگم الکی نمیگم دیدم هم نوشته هات و قالب و تصاویری که گذاشتی
پاسخ: قربون دادش


مجید اصغرزاده
ساعت19:05---17 مهر 1393
با اسم بـــــــــــدون اســـــــــــــــــــــم لینکت کردم. مرسی که لینکم کردی ولی لینکم مشکل داره وارد وبم نمیشه بررسی کنید لطفا ممنون

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت22:22---16 مهر 1393
تنها برخی از آدمها

باران را احساس می کنند …

بقیه فقط خیس می شوند

پاسخ: بله..درسته!


reza
ساعت22:08---16 مهر 1393
سلام
بسيار زيبا بود
ان شاء الله قدر ايراني بودن خودمونو بدونيم
پاسخ: انشاا..


ray
ساعت20:28---16 مهر 1393
راستی لینکت هم کردم )
پاسخ:ممنون منم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ساعت 20:5 توسط atiyeh |