ســــــــــــــــلامتــی

بـــــــــــدون اســـــــــــــــــــــم

ســــــــــــــــلامتــی

- به سلامتی گاو که هیچوقت نمیگه«من» میگه «مـــــــــــــــا»...!!

 

- به سلامتی کلاغ نه بخاطر سیا بودنش؛

بلکه بخاطر«یکـــــــــرنگی»اش...!!

 

-به سلامتی سگ نه بخاطر هار بودنش؛

بلکه بخاطر «وفــــــــــــــــــادار»بودنش...!!

 

ودر آخر...

-به سلامتی درخت که ریشه هاش؛

کـــــــــــــون زمین رو پاره کرده...!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت15:16---11 آذر 1393
atiyeh وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ atiyeh را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت19:01---10 آذر 1393
atiyeh وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ atiyeh را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


♥NADIA♥
ساعت14:52---10 آذر 1393
چند بـــــــار دیگر تكرار شـــــــود

رفتنهـــــــای بی خبـــــــر

تـــــــا باورمان شـــــــود

بی خبـــــــر می رود

انكه مـــــــاندنی نیست....


reza
ساعت13:58---2 آذر 1393

پاسخ: چ خوشحالیییییp-:


sara yekta
ساعت23:25---1 آذر 1393
هوا که بارانی میشود......
از پنجره اتاقم.....
خیلی راحت تف میکنم رو ملت
هیچکیم نمیفهمه !!!
مریضم خودتی
سلام
ببخشید هویجوری و سربرهنه و پابرهنه اومدم وبت..
گفتم بکامنتم. دوس داشتی وبم بیا.منتظرتم.

یه پیشنهادم داشتم واست. من هر چند وقت یکبار باید تو نت با یکی دعوا کنم دوس داشتی خبر بده با هم دعوا کنیم .اولشم تو شروع کن فحش دادم ابدار باشه ها منتظرتم.
پاسخ: آخ جوووووووون دعواااا من سرم درد میکنه واسه دعوا خخخخخ


reza
ساعت22:12---1 آذر 1393
na jedi goftam
ba namk bood


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 1 آذر 1393برچسب:, ساعت 21:58 توسط atiyeh |